Dojmy z turnaje od naší fanynky - Helči

22.03.2010 22:32

Protože jsem neměla nic lepšího na práci, rozhodla jsem se onoho nedělního rána, že se pojedu podívat na svého drahého bratříčka na florbalový turnaj. Díkybohu jsme ráno nabrali malé zpoždění, a tak jsme byli ušetřeni přesunu mezi halou, ve které se údajně mělo hrát, a tou, ve které se skutečně hrálo. Přes šatny (vchod pro diváky byl při našem příchodu stále zamčený, ale stejně tam nikdo nebyl) jsem se dostala do hlediště a pak už nezbývalo než čekat, až se na hřiště dostane ten správný tým. A dočkala jsem se zhruba po desáté hodině. Upřímně přiznávám, že ze začátku mé fanouškovské nadšení nebylo nijak viditelné, natož slyšitelné. Nejsem zvyklá fandit, na zápase jsem nebyla jak dlouho, a už vůbec nejsem zvyklá být tím, kdo začne skandovat a vyburcuje tím i ostatní diváky. To ale neznamená, že bych nefandila – ba naopak – jen fandím tak nějak uvnitř. Naštěstí se během turnaje objevily i fanynky ze všech fanynek největší – maminky. A pak se to rozjelo, pak už jsem neodolala a zařvala si taky, a to nejednou. A že bylo proč. Jako „nový“ fanoušek jsem si užila už ve skupině od každého trochu – remízu, prohru a hlavně tu výhru. Čtvrtfinále bylo prostě super a natěšilo mě na další pokračování. Semifinále dotažené až do nájezdů? Lahůdka! Škoda jen, že dopadlo v náš neprospěch. Stejně tak je škoda, že se nepodařilo získat alespoň to třetí místo. Ale zážitek to byl parádní, to se musí nechat. A myslím, že se nikdo nepodiví, že podle mě byl hvězdou turnaje (alespoň pro fanoušky Tupounů) jednoznačně Peťan – ty jeho góly jsem ani nestačila počítat!

 

Na další, včerejší turnaj jsem bohužel nejela a lituji toho. Ale doufám, že ještě budu mít příležitost se na Tupouny podívat a zase si pořádně zafandit.

 

Vaše   H.B.

 

V Lelekovicích, 22.3.2010