V příjemném rozhovoru s Markem Staveníkem jsme stihli probrat jak přírodopis tak i současnou situaci v týmu tupounů a jejich tréninky.. více níže..

11.11.2012 11:11

 

 

Dobrý den, můžu vás požádat o krátký rozhovor?

 

Tak položte otázku s tím nemám problém.

 

Poslední turnaj byl pro váš tým relativně neúspěšný. Jak ho zpětně hodnotíte?

 

Já bych žádný turnaj nebral jako neúspěšný.

Výsledek turnaje je sice v postupu rozhodující pro tým, ale pro jednostlivce si myslím, že každý turnaj je svým způsobem úspěch a není důvod být zklamán. Každopádně nejvíc jde o to aby tým a partyja kamarádů byla při sobě, spolu táhli za jeden provaz a užívali si srandy a života. A pro mě osobně to byl oproti předešlým sezonam taky úspěch když si vemu, že jsem v kanadském bodování za celou sezonu neměl co mám ted. Ale pořád je na čem pracovat a zdokonalovat. Když obrana byla slabší než jindy kdy bývá neprůstřelná a sám vím o několikati mých chybách. Přece jen i přes veškeré snahy trenérů zůstávám obránce a chci podpořit tým zezadu hřiště..

 

Takže jste s dosavadním bodovým přísunem spokojen?

 

Tak určitěě.. Vždycky tedy může být líp, ale pro mě osobně je to posun k lepšímu. Ještě kdyby nám líp vycházeli situace, kdy útočník přihrává dozadu obránci a ten pak dává gola..To by byla paráda :)

 

A na tréninku tyto akce nenacvičujete?

 

K těmto akcím se zatím na trenálech moc nedostáváme. A když jo tak pořád je to malej počet oproti tomu co bysme potřebovali aby to bylo úspěšné na turnaji. Ale nevidím do taktik trenéra a nevím jaký má s námi a s jednostlivci úmysly.

 

To chápu. Byl jsem vás navštívit na posledním tréninku, jak se vám líbil?

 

Pro mě je každý trenál v nové větší hale záhul. Ale postupně si začínám zvykat. Myslím si, že je to obrovský krok kupředu pro celý tým. Ať už v rámci kondičky tak i technika celé lajny a pro každého pak i přihrávky a střely. Jsem spokojený, že tady trénujeme. Pokaždé je na tréninku něco pro mě nového a to se mi líbí. Ještě když se tam budeme scházet v plném počtu (což chápu pořád nejde) tak to bude paráda..

 

Co říkáte na trenérovo střílení pří rozcvičce do spoluhráčky? Takto zahajujete trénink pravidelně?

 

Ne to opravdu není standartní postup zahajování. Někde jsem četl v nějakých studiích o savcích, žepři tokání a námluvách o samičku samečci se neperou mezi sebou a ten nejsilnější vyhrává, nýbrž každej sameček dokazuje jak moc o samičku stojí tím, že jí jak bych to jen řekl, no lidově kdo jí víc zramuje tak si získá její přízeň a ostatní konkurenci ukáže, že on je v ramování ten nejlepší. Samička pak má větší pocit bezpečí jednak, že si to vyzkoušela na vlastní kůži a za druhé ví že ten sameček do toho dokáže pořádně bušit. Ale to nebude asi tenhle případ... No každopádně jsem se lekl. Protože kdyby to byl tenhle případ tak musím se vzdálit od zmiňované samičky a nedej bože, že by sameček byl homosexuál.. Nechtěl bych to pocítit na vlastní kůži... :D

 

Děkuji za pestré vysvětlení alá animal planet. Takže chcete říct že ve vašem týmu jsou i jiné vztahy než jen profesionální?

 

Tak určitěě.. S klukama se scházíme i mimo trenály a zápasy. Je to fajn banda, kterou bych pomale mohl začít nazývat i druhou rodinou. Pořádáme různéčajové dýchánky a srandy si užijem fakt kopec. Občas mě někteří pěkně štvou, ale tak to přeci v rodině chodí. Takže není co si stěžovat. Jen bych rád informoval tímto rozhovorem mé spoluhráče a jejich ženy a všechny okolo, že by mohli poskytnout v naší partyji útočiště dobré zábavy a pohodové atmosféry i jiným znamím. Nejsme podle mého uzavřená společnost a další holky se určitě neztratí...Třeba se najde jednou i ta, která se mnou bude ráda chodit na procházky s mým zachvíli novým přírůstkem do rodiny. Asi měsíční fenečka labradora. Tímto jsem se chtěl i pochlubit všem co to budou číst, že se strašně těším a doufám, že tu radost budu moct sdílet i s ostatními. Mockrát děkuji

 

Poslední otázku jste mě vyfoukl před nosem.Chtěl sem se zeptat právě na váš nový přírůstek do rodiny. Takže vám za naši redakci děkuji za příjemný rozhovor a přeji hodně zdaru jak ve sportovních výkonech tak i s fenkou. Naschle .

 

Děkuji taky mockrát za rozhovor a i já Vám popřeji hodně úspěchů ve Vaši nelehké kariéře. Nashledanou..